Mokslo metų pradžia – 2025 metų rugsėjo 1 d., pabaiga – 2026 metų rugpjūčio 31 d. Mokslo metus sudaro: ugdymo procesas ir laikas, skirtas mokinių poilsiui – atostogoms. Mokiniams skiriamos: rudens, žiemos (Kalėdų), žiemos, pavasario (Velykų) ir vasaros atostogos.
Ugdymo proceso trukmė:
|
2025-2026 m. m. |
|||
|---|---|---|---|
|
Klasė |
Ugdymo proceso pradžia |
Ugdymo proceso pabaiga |
Trukmė savaitėmis/ ugdymosi dienomis |
|
1-4 kl. |
2025-09-01 |
2026-06-08 |
35/175 |
|
5-8 kl. |
2025-09-01 |
2026-06-15 |
36/180 |
Mokslo metai skirstomi pusmečiais:
|
Klasė |
Pirmas pusmetis |
Antras pusmetis |
|---|---|---|
|
1-4 |
Rugsėjo 1 d.- sausio 23 d. |
Sausio 26 d. – birželio 8 d. |
|
5-10 |
Rugsėjo 1 d.- sausio 23 d. |
Sausio 26 d. – birželio 15 d. |
Ugdymo proceso metu mokiniams skiriamos rudens, žiemos (Kalėdų), pavasario (Velykų) atostogos. Bendra atostogų trukmė 2025-2026 mokslo metais – 20 ugdymo dienų. Į atostogų trukmę neįskaičiuojamos švenčių dienos.
|
Atostogos |
Prasideda |
Baigiasi |
Pamokos prasideda |
|---|---|---|---|
|
Rudens |
2025-11-03 |
2025-11-07 |
2025-11-09 |
|
Žiemos (Kalėdų) |
2025-12-24 |
2026-01-04 |
2026-01-05 |
|
Žiemos |
2026-02-16 |
2026-02-22 |
2026-02-23 |
|
Pavasario (Velykų) |
2026-03-30 |
2026-04-05 |
2026-04-06 |
|
Vasaros (1-4 kl.) |
2026-06-09 |
2026-08-31 |
2026-09-01 |
|
Vasaros (5-8 kl.) |
2026-06-16 |
2026-08-31 |
2026-09-01 |
Pamokų laikas
|
Pamoka |
Laikas |
|---|---|
|
Pirma |
8.30-9.15 |
|
Antra |
9.25-10.10 |
|
Trečia |
10.25-11.10 |
|
Ketvirta |
11.30-12.15 |
|
Penkta |
12.35-13.20 |
|
Šešta |
13.30-14.15 |
|
Septinta |
14.25-15.10 |
Dokumentai
| Ugdymo organizavimas | Atnaujinta | Dydis | ||
|---|---|---|---|---|
| 2025-2026 m. m. pradinio ir pagrindinio ugdymo I dalies programų ugdymo planas | 2025-09-26 22:43:53 | 536.59 KB | ||
| 2024-2025 m. m. pradinio ir pagrindinio ugdymo I dalies programų ugdymo planas | 2025-09-22 19:43:03 | 489.28 KB | ||
| 2023-2024 m. m. pradinio ir pagrindinio ugdymo I dalies programų bendrasis ugdymo planas | 2025-09-22 19:43:03 | 512.02 KB | ||
