Mokykloje veikia šios metodinės grupės
Kalbų, socialinių mokslų ir menų mokytojų metodinė grupė |
|||
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos grupėje |
---|---|---|---|
1. |
Danutė Stankevičienė |
Lietuvių kalbos mokytoja metodininkė |
Pirmininkė |
2. |
Kristina Ivanovė |
Anglų kalbos vyresnioji mokytoja |
Sekretorė |
3. |
Rasa Kulvinskienė |
Anglų kalbos mokytoja |
Narė |
4. |
Svetlana Ržeutskaja |
Rusų kalbos mokytoja metodininkė |
Narė |
5. |
Linas Remeikis |
Istorijos mokytojas |
Narys |
6. |
Jolanta Kiudulienė |
Tikybos mokytoja metodininkė |
Narė |
7. |
Edita Janavičienė |
Dailės mokytoja metodininkė |
Narė |
8. |
Ramunė Lukoševičiūtė |
Muzikos mokytoja metodininkė |
Narė |
|
|||
Tiksliųjų, gamtos mokslų ir technologijų mokytojų metodinė grupė |
|||
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos grupėje |
1. |
Edita Paknienė |
Chemijos mokytoja, biologijos mokytoja metodininkė |
Pirmininkė |
2. |
Daiva Šimaitienė |
Informatikos vyresnioji mokytoja |
Sekretorė |
3. |
Aušra Orechovienė |
Geografijos, fizikos vyresnioji mokytoja |
Narė |
4. |
Vanda Bartkevičienė |
Neformaliojo švietimo vyresnioji mokytoja |
Narė |
5. |
Eglė Kazlauskienė |
Fizinio ugdymo mokytoja metodininkė |
Narė |
Pradinio ugdymo mokytojų metodinė grupė |
|||
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos grupėje |
1. |
Violeta Gaidamavičienė |
Pradinio ugdymo mokytoja metodininkė |
Pirmininkė |
2. |
Gitana Čičinskienė |
Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja |
Sekretorė |
3. |
Jurgita Žaliabarštytė |
Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja |
Narė |
4. |
Edita Šereikaitė |
Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja |
Narė |
5. |
Rasita Nekrošienė |
Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja |
Narė |
6. |
Svetlana Korolkova |
Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja |
Narė |
Mokyklos metodinių grupių kompetencijos
- Ugdymo turinio planavimo, vertinimo ir įsivertinimo strategijų įgyvendinimo klausimų nagrinėjimas, metodinės veiklos prioritetų nustatymas.
- Mokinių ugdymo sėkmingumo ir jų pasiekimų nagrinėjimas.
- Konsultavimasis dėl pedagoginių problemų sprendimo būdų ir darbo metodikų.
- Veiklos su klase planavimo ir įgyvendinimo, vertinimo ir įsivertinimo strategijų įgyvendinimo klausimų nagrinėjimas.
- Bendradarbiavimas su mokyklos darbuotojais, tėvais, kitų institucijų darbuotojais mokinių ugdymo klausimais.
- Siūlymų teikimas metodinės veiklos organizavimo klausimais mokyklos metodinei tarybai, mokyklos vadovui, vadovo pavaduotojams ugdymui, mokytojų tarybai.
- Dalykų ugdymo programų ir teminių planų nagrinėjimas ir teikimas mokyklos metodinei tarybai aprobavimui.