Metodinės grupės

Mokykloje veikia šios metodinės grupės

Kalbų, socialinių mokslų ir menų mokytojų metodinė grupė

Eil. Nr. Vardas, pavardė Pareigos įstaigoje Pareigos grupėje

1.

Danutė Stankevičienė

Lietuvių kalbos mokytoja metodininkė

Pirmininkė

2.

Kristina Ivanovė

Anglų kalbos vyresnioji mokytoja

Sekretorė

3.

Rasa Kulvinskienė

Anglų kalbos mokytoja

Narė

4.

Svetlana Ržeutskaja

Rusų kalbos mokytoja metodininkė

Narė

5.

Linas Remeikis

Istorijos mokytojas 

Narys

6.

Jolanta Kiudulienė

Tikybos mokytoja metodininkė

Narė

7.

Edita Janavičienė

Dailės mokytoja metodininkė

Narė

8.

Ramunė Lukoševičiūtė

Muzikos mokytoja metodininkė

Narė

 

     

Tiksliųjų, gamtos mokslų ir technologijų mokytojų metodinė grupė

Eil. Nr. Vardas, pavardė Pareigos įstaigoje Pareigos grupėje

1.

Edita Paknienė

Chemijos mokytoja, biologijos mokytoja metodininkė

Pirmininkė

2.

Daiva Šimaitienė

Informatikos vyresnioji mokytoja

Sekretorė

3.

Aušra Orechovienė

Geografijos, fizikos vyresnioji mokytoja

Narė

4.

Vanda Bartkevičienė

Neformaliojo švietimo vyresnioji mokytoja

Narė

5.

Eglė Kazlauskienė

Fizinio ugdymo mokytoja metodininkė

Narė

Pradinio ugdymo mokytojų metodinė grupė

Eil. Nr. Vardas, pavardė Pareigos įstaigoje Pareigos grupėje

1.

Violeta Gaidamavičienė

Pradinio ugdymo  mokytoja metodininkė

Pirmininkė

2.

Gitana Čičinskienė

Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja

Sekretorė

3.

Jurgita Žaliabarštytė

Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja

Narė

4.

Edita Šereikaitė

Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja

Narė

5.

Rasita Nekrošienė

Pradinio ugdymo vyresnioji  mokytoja

Narė

6.

Svetlana Korolkova

Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja

Narė

Mokyklos metodinių grupių kompetencijos

  • Ugdymo turinio planavimo, vertinimo ir įsivertinimo strategijų įgyvendinimo klausimų nagrinėjimas,  metodinės veiklos prioritetų nustatymas.
  • Mokinių ugdymo sėkmingumo ir jų pasiekimų nagrinėjimas.
  • Konsultavimasis dėl pedagoginių problemų sprendimo būdų ir darbo metodikų.
  • Veiklos su klase planavimo ir įgyvendinimo, vertinimo ir įsivertinimo strategijų įgyvendinimo klausimų nagrinėjimas.
  • Bendradarbiavimas su mokyklos darbuotojais, tėvais, kitų institucijų darbuotojais mokinių ugdymo klausimais.
  • Siūlymų teikimas metodinės veiklos organizavimo klausimais mokyklos metodinei tarybai, mokyklos vadovui, vadovo pavaduotojams ugdymui, mokytojų tarybai.
  • Dalykų ugdymo programų ir teminių planų nagrinėjimas ir teikimas mokyklos metodinei tarybai aprobavimui.
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.30 – 09.15
  • 2. 09.25 – 10.10
  • 3. 10.25 – 11.10
  • 4. 11.30 – 12.15
  • 5. 12.35 – 13.20
  • 6. 13.30 – 14.15
  • 7. 14.25 – 15.10
  • 8. 15.20 – 16.05